Tisdag

Hejhej!

Nu vare det typ fett länge sen jag bloggade jag har inte haft lust jag vet inte vad och hur jag ska göra med denna blogg men jag ska försöka blogg mer i allafall så får vi ser hur det blir. Idag har vi bara haft chill chill inte gjort något specillt idag typ nu sitter jag i sängen haha elr jag ligger typ och kollar på tv men jag bör inte göra det jag har fett mycket att göra men en liten stund framför tv:n bör man få ha. Checka in allt som ska göras innan jag ska sova.

- Duscha
- Städa lite
- Läsa ur pojken i randig pyjamas
- Börja packa inför Hemavan
- Se tv

Sen är jag nog ganska trött om jag ska göra allt detta men det tror jag att jag inte hinner men nu måste jag duscha och ja och det tar ett tag haha det är fett skönt men aja jag hinner inte blogga mer idag troja så vi hörs i morgon typ. Sen på tordag åker vi till hemavan yeeah.:)´hare ska dra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0