@school

Siit ute nurå å väntar på bussen som går vid tio över. Fick sluta vid halv så king det. Haft en helt okej skoldag, hade mentors tid i morse, sen fortsätte vi med grupparbetet, å sen efter lunch, redovisade vi detdär, sen hade vi lektion i turism! Btw glöm inte att va med i dagens blogg inlägget ↓ Bloggar mera sen! (A)
asbra lååt!:)

Dagens blogg!

Dagens blogg nurå, ska somsagt ha det oftare, så nu äre bara kommentera bara "jag är med" så är ni med å tävlar, vinnaren utses i imorgon, någon gång eller torsdag! Lycka till!:)

30 augusti

B I L D K Ä L LA  C D O N . C O M
Köpte dessa i helgen så nu hade jag tänkt å se dom, ska se en liten stund av en film, sen blire in till vännäs å köpa thaimat gött må jag säga! (a' Men bloggar mer sen, hade tänkt ha dagens blogg då oxå, ska börja ha det oftare!:)

schoool-.-

Chillar på skolan nurå, fick ju våra datorer förra veckan, så chill det. Vi har nå grupp arbeten, idag å imorgon, vi ska typ skriva om turism, as kul verkligen-.- fast nää (: fast det går bra för våran grupp, snart blire matte/ eller blire å fortsätta med arbetet ,men bloggar mer då jag kommer hem, vid typ kvart i två^^

HT11A

Igår, vare upprop i matan då vid nio, sen fick vi massa information i klassen, dom har som delat upp våran klass i två grupper A, å B annars hade vi vart typ 30 stycken i en klass, sen vare bah lekar typ resten av dagen tills typ, 13.15 då vi slutade.

Idag då, vid halv nio gick vi å käka frukost tsm, som vi ska typ göra i två veckor nu, sen baah ännu mer information;o  fick bland annat schemat, å det var riktigt bra, börjar 8.25 å slutar 13.30 varje dag utom onsdagar å torsdagar! sen blire ju mycket resor och studiebesök, å tydligen redan om två veckor skulle vi nånstans. Sen vare
samarbetsövningar å lunch, sen ännu mer samarbetsövningar. Chilla två dagar! å en bra klass, kommer bli tre grymma år!

Last day!

Sista lovdagen idag, ångest för imorgon då, har inte komme mig in på det jag ville, står fortfarande kvar som reserv på östra, har dock kommit in på lilja å där vill jag absolut inte gå, så jag hoppas verkligen att jag kommer mig in på östra!

Dagen har varit lugn, vaknade vid halv elva, åt, drog till stan, för skulle kolla efter en väska till skolan, men så smart som jag är så lämnade jag presentkortet hemma så det blev ingen väska. For å handla, å sen hem.
Sitter nu å pratar med miriam, tess, å simon å lite annat folk, kung det! å kollar lite bloggar, ska ta å svara på kommentarer nu hade jag tänkt, sen blire å sova tidigt också eftersom det är upprop nio, så bloggar mera imorgon;^^

NI FÅR HEMSKT GÄRNA TIPSA OM NI HAR DAGENS BLOGG I ERAN BLOGG!

Nu den tredje vågen!

Bildkälla discshop.se

Nu blire att se den tredje vågen på tv, får hoppas att den är bra! det har dock gått 30 minuter men skit samma!
 juste köpte ju hörlurar igår (urbanears) kan lova att det var helt klart värt pengarna! fast hatar att det är typ en
 meter sladd! (a'

yoooo!

youtube klippen laggar sönder så det går in lägga in göre sen!:)

Hade en grymt bra förra vecka! sett den nyaste irene huss, å massa annat! grymt bra vecka med andra ord! Vid halv fyra, dras det in te stan, först å främst blir å köpa hörlurar på media markt, sen blire vidare in te umeå. Får väl se vad som händer då, sen vid sju blire att se på match på gammlia xd. Nä nu blire å dra ut, sen blire å fortsätta smsa med tess å alexander (A) Bloggar mer senare ikväll^^

måndag

bild från sundsvall
Har plockat vinbär typ hela eftermiddagen, så har inte suttit på datorn från nudå. Imorrn blire nolia igen, kööng de! Förresten kommer inte blogga så mycket mer nu denna vecka tills typ fredag, för vi får besök så, så blire å umgås med dom! Nu blire film!:) hörs när vi hörs! Ha en underbar vecka!

hatar rubrikerna....

Igår blev det nolia hela dagen köpte ingen men, ska dit fler gånger typ på tisdag!:) å idag blev det stan, asså erboda å typ mariedal. nudå sitter å snackar med världens bästa person thihih (: typ happyface^^ men ska ta tag i alla kommentarer nurå, så jag får några läsare haha xd men bloggar mera imorrn!:)

v i n n a r e n a v d a g e n s b l o g g 1 6 / 6

lite sent men bättre än aldrig!:)
 KEELA ETT STORT GRATTIS TILL DIG! för du är vinnaren av dagens blogg den 16/6! hon bloggar om sin vardag,
 lägger in coola bilder på sina outfits, lägger in sina senaste inköp, å mycket mer! tycker ni borde kika in där
 om ni inte vill missa en grymt bra blogg! ni som inte gör det missar ni verkligen något bra!
 Klicka på bilden eller på namnet i början för att komma till hennes blogg!

å för er som inte vann kommer fler chanser!:)

Onsdag-torsdag!

Bilder från onsdags!:)

Inte skrivit något, sen i tisdags men nu kommer ett inlägg om onsdag och tordag!
Onsdag, klev upp vid typ 8 för vi skulle ner å äta hotellfrukost, kom tbx till hotellrummet, packade ihop grejjorna, checkade ut. Badade sen hela dagen på himlabadet tills typ halv fyra då vi drog till maxi å köpte någe (minns inte vad), sen drog vi vidare till Alnön, var meningen att vi skulle tälta där typ vi nån camping vid vattnet, men blev inte så! Så vi drog vidare, hehe åkte runt hela ön tbx heh! meen aah:D Drog på campingen en liten bit untanför sundsvall, å tälta där! For på McDonald´s å köpte McFLURRY igen hihi(: tbx till campingen å typ såg film resten av kvällen typ.

Torsdag, upp vid kvart över nio för att duscha å de. Packade senare ihop allt å drog på ikea, där vi var ett tag spelade lite BuZZ där, åt, gick omkring, shoppade lite saker, sån sak man kan ha laptopen på, ljus, å birsta blev det Linne från JC, å jeansshorts från Cubus. For från typ sundsvall, vid fyra stannade i härnösand på dollar sen bil ända hem då, var hemma vid 8:D

Sundsvall!:)

Bilder från idag men hehe bara mobilbilder men hoppas det går lika bra;) bättre än inget!
hihih, har inte bloggat nge idag för att har haft fullt upp! aja, men for väl runt halv nio var framme vid tolv, drog direkt på ikea å käkade å gick omkring där. Sen for vi upp på södra berget å kollade utsikten i utsiktstornet, fett fin utsikt där alltså!:) sen blev det, hotellet då! har även hunnit med några runder på stan hehe eftersom vi har fett nära från stan tills dit vi bor så kööng de! har inte shoppat än utan det blir typ på tordag! sen mat då, å en McFLURRY sjukt gött(: + att det har varit sjukt varmt väder här idag! underbart! nu blire sova ska upp tidigt eftersom frukosten är typ 7-10 eller någe? men vi hörs imorrn!:D

1 augusti 2011

thihi lite coolt ändå!:) placet finns i östersund! hittade det när vi var där. Förövrigt ikväll har jag packat klart, förutom täcke å de som ska ner imorrn, suttit på balkongen å chillaT, å ska snart duscha! Kanon! btw så om alla inte vet det så, ska ju jag te sundsvall imorrn, blir nog ikea hela dagen å birsta! sen ska vi ju bo på hotell, o bada, + bo i tält nån/några dagar får se! men mer om det i veckan! lär ju ha med datorn, så då får ni läsa om det!
bloggar imorrn innan vi åker eller senare på dagen!:D