tjenamorrs :)

Jaaa idag är det sol, ute fast just nu blåser det och är skugga vilket inbär att jag inte kan sola idag som jag tänkte får se om den kommer tillbaka. Just nu sitter jag på balkongen för det vart fett varmt inne i mitt rum även fast jag har öppna fönster. Idag vet jag inte vad jag ska göra, sola då om det blir lite varmare, sen vet jag inte vad det blir, kanske åker och köper en glass elr något, vill även ha jordgubbar men det finns typ inte på konsum här så då måste jag ju åka in till vännäs, aja får se hur det blir. O dessutom vill jag åka till stan och shoppa lite grejjs innan vi åker på semster, här är det en lista vad jag behöver innan semestern :
• Kofta
• Mjukisbrallor
• Jeanshorts
• Bikini
• Body butter " The body shop"
• vitt nagellack, ljus rosa o grönt 

Får se om jag inte inte köper, jeansshortsen, brallorna och koftan på ullred, det blir nog awwwsome, får se om jag åker in till stan imorgon och shoppar lite. Nu måste jag nog gå in det blev kallt nu, ska ta och käka lite lunch, sen får jag se vad som händer, och dessutom så ska ni få fler bilder på inläggen, seeeya :)




Snart är vi där igen och det kommer bli grymt nice, taggad 120% haha, mke shopping, karuseller, massa annat galet, man kan alltid hitta på något där, det finns så mke man kan göra allt från shopping, till sightseeing, liseberg, unirverseum, som sagt det kommer bli gryyyymt! inte länge kvar nu, aja nu ska jag gå in hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0