taggad som tusan nu ! :D

Jaa det är inte länge kvar nu innan jag åker på semester, det är nämligen imorrn, fatta vad taggad jag är, aja idag har jag inte gjort mke vart på vännfors rodden baah lixom, och sen inte så mke mer, nu sitter jag och kollar på tv, fast det är inte så mke just nu så jag ska nog packa klart det sista för somsagt vi far ju imorrn, jag vet inte om jag kommer lägga in ett till inlägg innan vi åker, får se för annars så så hörs vi ju senare imorrn, för jag ska ta med datorn, hehe. Får hoppas på bättre väder där nere, idag hare ju för det mesta blåst, me don´t like, aja men nu så måste jag packa det sista sen så ska jag tvätta lite grejjso sen blire mat, och film senare idag, ska ju se The Ring får se om jag ser andra måste ju sova så jag inte är så trött imorrn;) seeeyaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0