Nu är vi påväg!

Sitter i bilen just nu påväg emot göteborg, hehe juste nyss gick vi in på Ok (stavning?) där köpte vi hamburgare o typ en japp, sen sitter vi där och då kommer det en kille in och han har typ ett handikap, men i allafall han kommer då fram till kasan;
- Jag ska tvätta, (han)
- Hon ba har du bil elr motorcykel?
- Jag har motorcykel.
- Men går det tyvär inte att tvätta i automatvätten men ni kan köpa grejor sen kan ni gå in i * det var som ett garage som man kunde tvätta själv* Han går iväg och hämtar tvätt svampar, o någon rengöring sen lämnar han det på typ en bänk elr en grej man kan stå runt och börjar kolla på biltvätt grejen,  vad det kostar och så*
- Sen är det en ny i kassan, han ba haru bil elr motorcykel?
- Den andra killen ba bil, oxå börjar han och tar fram pengar och så sen stog han där och vela as länge och så, och sen när han är klar så går han ut och hoppar på motorcykel, och kör runt byggnaden, och personalen trodde typ att han skulle köra in i automatvätten så dom springer in genom där man kunde tvätta själv, och så men sen när vi skulle typ åka sen då kom han tillbaka asså så jäkla skojj det var haha, så dum man få va asså, nej men nu måste jag läsa lite bloggar innan jag stänger av måste spara batteriet, vi ska typ in kanske på Ikea i sundsvall får se om det blir så seeeya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0