heeeeeeeeeeeeeeeelg!

faan vad jag taggar sommar nu det är inte länge kvar nu, men iallafall så idag har vi haft elevens val, som började med att vi åkte till vännäs och kollade på Patrik 1.5 haha den var inte så värst bra jag har typ sett den flera gånger aja sen typ sanckade vi om den resten av dagen aja, på måndag och tisdag har vi oxå elevens val och vi ska se skräck film på måndag och sen lite blandat på tisdag. Hehe det är ju as chill, btw typ jag ska typ välja lan nästa gång tror jag. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra tv/film typ elr vettefan det blir som det blir. Men vettni jag taggar sommarn så sjukt mke nu, den kommer typ bli den bästa sommarn ever lixom, ullared, Göteborg, Liseberg kan det bli bättre? sen typ ska vi kanske till skara, o massa andra ställen men det är inte bestämmt så mke än så länge, nu måste jag äta höhö jag är hungrig, vi kanske hörs imorrn, men jag lovar inte, men ni ser ju pussheeey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0