Grattis till mig :)


Bild från wehearit.com
Hejpåer fina läsare, idag så fyll jag ju år, jag har fått massa paket, tårta och haft en almännt bra dag. Så skönt, dock inte skolan men det e för att vi har haft en massa prov, hade Matte och engelska igår och det gick väl hyfsat bra, och på fredag har jag musik-prov kändes ju mindre kul aja men det är bara att göra sitt bästa.

Imorrn då, så ska ha nån praso dag där man får besöka massa skolor och linjer och sånt, det blir nog roligt och dessutom ska vi ta bussen som går nio från skolan så lite sovmorgon får jag. Fast nje, ska typ ändå med bussen som går klockan åtta haha.

Sen efter det då, så stannar jag kanske i stan, ska byta några skor jag fick idag sen ska jag kolla på mobiler ska köpa en ny, sen kanske det blir lite julklapps köp, så jah uppdaterar imorgon när jag kommer hem och dessutom så länkar jag alla som sagt grattis och så då får dom en fet länk, nej nu ska jag sova godnatt!


Kommentarer
Postat av: knownathalie

Grattis igen!:)

2010-12-09 @ 13:12:07
URL: http://knownatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0