Mohombi-Bumby Ride


Galet bra låt hittade den på fridas blogg aja men iallfall ikväll har inte hänt mycket har degat framför tv:n och kollat på fortert och så och nu ska jag fortsätta snart och se på tv om jag pallar, för jag är fett trött och less på vädret och allt, kan det inte bara bli sol någon gång?, det bara öser ner regn just nu, lite tråkigt faktiskt men vi hoppas på bra väder imorrn och resten av veckan. Nej nu ska jag se lite tv, tills jag somnar höhö, så vi hörs imorrn efter skolan :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-08-31 @ 21:36:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0