HELG!

Hejhej
Nu var det ett tag sen jag skrev det var typ tre vackor sen elr inte vet jag men jag har vart sämst med att blogga den senaste tiden för jag har inte haft tid och inte orkat häller. Men iaf igår så stack vi ner till ö-vik och badade typ till fyra sen for vi på Burger King och det var fett gott, det var länge sen man åt där, det senaste var nog i sommar på Liseberg. Idag så vaknade jag typ tolv för jag var trött som tusan igår när vi kom hem så klockan vart typ ändå halv elva innan jag gick och la mig. Men idag har jag inte gjort så mycket har bara tagit det lungt, sett på tv och typ chillat, aja men nu ska jag se tv igen höh:) sen blir det talang och typ någon film på tv:n vi hörs puss hej.

- Måndag; Bio Alice i Underlandet 3D
- Tisdag; Gjorde typ inget
- Onsdag; Stan
- Tordag; Se ovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0