Världens bästa hotell!

Ska se en stund av världens bästa hotell, as bra program haha:) sen blire och se idol igen när det börjar. Imorgon börjar vi vid tio inne i stan, men eftersom jag måste med bussen in te stan så måste jag, först till skolan där jag
och några från klassen möter upp läraren sen tar vi bussen in te stan, sen slutar vi vid halv två! så skönt med en kortdag för första gången på en fredag!:)

29 September

älskar låten!:)
Komme hem vid halv fyra sen dess har jag bah fikat och suttit vid datorn lite. Skolan har varit bah ok idag, hade info imorse om vårat uppdrag vi ska utföra i umeå imorgon, sen fortatte vi med vandrarhemsaken, rast, sen såg vi hotellpraktikanterna, vi har ju dubbla pass i svenska på torsdagar vilket e riktigt drygt men denna torsdag var riktigt chill, lunch sen då, sen engelska och idrott.

På idrotten hade vi först teori, sen skulle vi ut och hämta kontroller och jah å evelina tog 2/3 kontroller hehe:)
Nu ska jag se lite tv sen blire och fara på affären, men jag LOVAR att blogga mer senare!

28 september

hejhej, sitt på skolan nu och jobbar med vandrarhemsak, man ska skriva om fem olika vandrarhem både utomlands och i sverige, kul nä:/ Funderar på byta linje faktiskt, men vi får se hur det blire med det, ska te syon typ imorgon:D
Snart äre lunch, sen blire en stunds engelska, sen blire skolfoto-.- och sen turism:/  Ha en fin dag så hörs vi!:)

26 september

Dagen har varit bra, chilla lektioner så bra det! nu ska jag ta och se modelljakten, sen blir det och se irene huss, sen blire idol klockan åtta, hihi awesome att det är varje dag denna vecka! Men bloggar mer senare, ha en bra kväll så länge!

Dagens blogg!

(klicka på bilden för att komma till bloggen!)
Vinnaren av dagens blogg den 30/8 är denna sötnos! Hon lägger in väldigt mycket outfits bilder vilket gillas. Så nu tycker jag verkligen ni ska kika in hos Josefine å slänga in en kommentar!:) och för inte vann denna gång kommer chansen imorgon igen!:)

Hemavan!

extremt fina bilder!;) fast nä, 1-2 bildeN är från affären på norska gränsen!;)
hejhej!:) hur skönt som helst att komma hem! iallafall vi for vid nio igår, framme vid halv elva i lycksele sov typ hela vägen hihi, alla fall där väntades det en guidad tur, som va hur tråkig som helst och helt ointressant, efter typ lite mer än en timme så drog vi och käkade lunch, sen efter det dollar store!kom iväg från lycksele vid två.

Sen åkte vi bah buss ända till hemavan! hände inte så mke där sen på kvällen chillade och tog en promenix till affären för att köpa klubbor hihi, gick och la oss vid tolv(:
Frukost vid åtta i morse, städade rummen, sen drog vi till något ställe där Stig Strand skulle ha föreläsning eller nge, for sen vidare till norska gränsen(: as coolt. Sov mesta delen av vägen hem, sjukt trött;o haft två fina dagar i hemavan! Kvällen har bah spenderas framför tv;n, imorgon är vi iallfall lediga! Så vi hörs då!:)

tisdag

Inte bloggat något tidigare, skola först orkar inte berätta mer om det, va mest chill!:) sen blev det stan för att köpa en jacka och det tog fan länge innan jag bestämde mig, sen köpte jag en väska till hihi, köpte ju en väska förut men den var så liten så jag köpte en större väska nurå, sen blev det ett par vantar! Sen har jag bah packat, lyssnat på musik, och suttit vid tv;n och sett idol!

Nu ska jag ta mig lite fika, sen ska jag se tv sen blire och sova, för det blir en händelserik dag imorgon, börjar med ett stopp i lycksele för en guidadtur nånstans, sen lunch! vi blir i hemavan tills torsdag, sen är vi ledig på fredag, skönt!:)
Men kommer ha med datorn för ska kolla film vägen upp och hem, så tiden går snabbare sjukt drygt och åka buss långt.
så då kanske det kommer upp ett inlägg imorgon, men annars hörs vi på torsdag kväll/ fredag!:D

nattinattii

Detta var vad vi gjorde på turism lektionen idag bland annat, vi skulle klicka in härjedalen där det låg i sverige typ närke osv, fett svårt till en början! sen blev det lite lättare haha, sen vare bah vi skulle se nå bloggar från dom som var utomlands och lite snack, innan hade vi logi fett chill, hade ingen lärare för hon va sjuk, så chill det, sen matte sen slut!:)

Det blev ingen stan idag heller det blir i morgon, så har bara chillat hemma i stället, sen vid halv åtta så tog jag en promenix till affären och köpte en dricka, innan idol! Nu blire och plugga lite matte, prov i morgon, kul fast nä men det går nog finnemang!

måndag-.-

bild google!:)
Ska man köpa en vit eller svart iphone 4? har svårt och bestämma mig, ska in till stan vid halv fyra, och köpa en jacka + en mössa så man inte fryser när man ska till hemavan! Sen så efter det blir det nog å fara till mediamarkt och kolla på en iphone 4, eftersom man inte kan ladda min mobil:/ bah i datorn så sämst det:/
Bloggar mer senare om dagen, och vad som kommer och hända i vecka, senare idag!:) Ha en bra eftermiddag så länge!

Söndagkväll!

bild google!
Nu ska jag ta och flytta mig till tv;n för att se på idol och sommarspelen! Grymt det! Sen blire nog se nån film sen blire nog och sova skola i morgon! Denna vecka kommer bli awesome berättar mer imorgon vad som kommer att hända, ha en fin kväll!

14 september!

J U S T  N U !:)
tjo tjo, haft en kanon bra dag idag, mentortid, logi, engelska å turism så chill det, längtar as mycket till onsdag nästa vecka då vi drar till hemavan grymt kan jag lova! lyssnar på musik nudå, och smsar lite, ska snart snart och he på nyaste irene huss, sen plugga har engelska läxa imorgon! bloggar kanske mer sen, ha en fin kväll så länge!:)

12 september

tralala chill skoldag, logi först sen turism arbetet, lunch och sen matte så chill dag+ att jah har fått världens största typ skavsår som jag gått runt med hela dan ajaj! as ont!!:) thihi men nu ska ja spela lite robot unicorn attack, hihii så kul spel det!:) btw så om ni vill göra länkbyte eller göra ett bloglovin byte så kommentera det så fixar vi det!

Godmorgon solstrålar!

Vaknade typ nyss då, ska snart ner och käka frukost. Sen blire att åka in till umeå/stan och bland annat köpa nyaste irene huss filmen sen typ schampo och lite sånna saker! Det verkar bli en toppen dag, hoppas ni oxå har en lika bra dag som jag så hörs vi senare! + när jag kommer tbx så vill jag ha massvis med kommentarer!

9/9

Mitt fina arbete då som jag började med i morse hihih å som jag nu ska fortsätta med igen. Känns som jag kommit efter ganska mycket nu när jag varit sjuk, har både engelska läxa, ett arbete om nå skådespelare på engelskan, sen yttligare ett arbete om att vi ska välja något hotell och skriva om det, och sen det ovan å det är det enda jag börjat med, så har ganska mycket för att komma ifatt, men det blir nog bra! KOMMENTERA!

8 SEPTEMBER

har varit sjuk sen i måndags kväll så har inte uppdaterat något. Men nu är jag på bättringsvägen fast fortfarande ont i halsen, fast blir förhoppningvis skola i morgon, för vill inte komma efter mer än vad jag redan gjort. Ska baka något nu å sen ta tag i alla kommentarer och utse dagens blogg, ha en bra dag så länge!:)
såå bra låt!:)

5 september

Slutade vid halv, svenska i morse, vi såg på ett avsnitt av hotellpraktikanterna å pratade om det, sen turism historia, å sen nu efter lunch matte. Är fett less, trodde man skulle få sluta för dagen, men nää, utan då måste man stanna kvar tills typ tre för skulle till studiegården ännu drygare, för har as ont i halsen, å ont i huvudet, + att man får frånvaro om man inte går dit så aja, men nu ska jag börja traska dit, men bloggar mer då jag kommer hem^^