tisdag



Inte bloggat något tidigare, skola först orkar inte berätta mer om det, va mest chill!:) sen blev det stan för att köpa en jacka och det tog fan länge innan jag bestämde mig, sen köpte jag en väska till hihi, köpte ju en väska förut men den var så liten så jag köpte en större väska nurå, sen blev det ett par vantar! Sen har jag bah packat, lyssnat på musik, och suttit vid tv;n och sett idol!

Nu ska jag ta mig lite fika, sen ska jag se tv sen blire och sova, för det blir en händelserik dag imorgon, börjar med ett stopp i lycksele för en guidadtur nånstans, sen lunch! vi blir i hemavan tills torsdag, sen är vi ledig på fredag, skönt!:)
Men kommer ha med datorn för ska kolla film vägen upp och hem, så tiden går snabbare sjukt drygt och åka buss långt.
så då kanske det kommer upp ett inlägg imorgon, men annars hörs vi på torsdag kväll/ fredag!:D

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tack snälla :D va glad jagblir :D kram

2011-09-22 @ 10:38:34
URL: http://myzaan.spotlife.se
Postat av: caroline

sv: jadå, hur är det själv? :D

2011-09-22 @ 18:39:41
URL: http://carolinesjondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0