Vinnarna!


Vinnare nummer ett hennes blogg kan du läsa HÄR, det här är hennes profil; Jag är en tjej på 15 år som lever mitt liv i björkarnas stad Umeå. I min blogg får ni läsa om min ganska så ointressanta vardag i följd av bilder,kläder och allt det en blogg bör innehålla!
Hoppas alla ni nya läsare stannar! Så följ min blogg med bloglovin!
Jag gillar hennes blogg för att, hon lägger upp mycket bilder och hennes senaste inköp och en massa mer så jag tycker att ni bör gå in där och kolla där.

Vinnare nummer två hennes blogg kan du läsa HÄR, det här är hennes profil; Välkommern till min blogg! jag heter jessica jönsson, är 17år gammal och bor nere i skåne, i malmö för att vara exakt. jag går 2a året på gymnasiet med inriktning spa styling där vi lär oss en massa om skönhet bla. jag har även världens finaste pojkvän som jag umgås med den största delen av min fritid.
& i min blogg får ni läsa om min vardag, kläder tips, skönhet osv. i princip det som alla andra tejer med en blogg skriver om ;)
Hennes blogg är sjukt fin, älskar den :) den är deffiktivt läsvärd tycker jag!

Vinnare nummer tre hennes blogg kan du läsa HÄR det här är hennes profil; Heejsan! Jag heter Ninni och det är jag som driver den här bloggen. Min fritid spenderas med vänner, gymnastik, shopping!, foton, musiik och jaao det är la det ni kan läsa om här i bloggen. Hoppas ni gillar't och fortsätter besöka. Skulle verkligen bli jätte glad om ni vill följa min blogg med bloglovin. Det gör ni genom att klicka på ikonen här nedanför. Yepp, det var nog det.. Ha det bäst! PUSS
Denna blogg är alltifrån shopping till musik och det gillar jag!
 
ojdå sorry men det blev bara tre vinnare! :) aja men jag ska ha en till tävling igen före skolan, hoppas att ni gillar bloggarna! :) btw man kan inte klicka på bilderna för att komma till deras bloggar!


Kommentarer
Postat av: ninni

nämen shiiit vad glad jag blev nuuu då! :D tack tack tack! :D jäätte roligt att du gillar min blogg! taack igen söötnos! :* <3

2010-08-19 @ 21:49:22
URL: http://ninniisabella.blogg.se/
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

aw tack så mycket sötnos! & tack för dina fina ord. blev verkligen jätteglad :):*

2010-08-19 @ 22:10:04
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

läckert :D

2010-08-20 @ 08:02:25
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

aw. har du några plane för ikväll då? :)

2010-08-20 @ 11:15:39
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-20 @ 11:34:08
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: tilde

sv: Tack så mycket desamma

2010-08-20 @ 11:51:01
URL: http://tildez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0