höhö


Mumms med hallon, märkte dock att det i mitten var typ mögligt haha. Bloggade inte igår men hade bloggtorka aj aj inte bra, men idag då, så vare skola som vanligt, vi hade Läsning, Matte, No, Klassråd, lunch, Svenska, läsning, So, och på No:n gjorde vi någon uppgift, sen svenskan jobba vi i en bok, och det kapitlet ska vi göra klart på tordag sen på fredag ska vi ha prov på det elr nästa måndag det beror på. Sen på So:n kollade vi på film, haha sen orkar jag inte berätta mer, sen efter skolan gick vi på Ica jag och några andra eftersom vi slutade klockan 14.00 så då gick vi dit, sen gick vi tbx vänta på bussen och så, allvarligt fick vänta i över en timme på bussen, lite drygt men det gick bra kallt vare oxå. Nu ska jag sticka iväg och köpa glass blev typ fett sugen på det :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Om 2 dagar utses årets bästa ungmamma blogg! Hjälp mej nu och lägg en röst per dag fram till sista augusti! Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



2010-08-30 @ 17:33:35
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0