Tjabba nu är jag tillbaka

hejhej!

Nu är jag tillbaka, skola idag då helt okej men asså, skola är förövrigt drygt men asså det beror på vad vi har för ämnen men aa, vi fortsatte på matte provet som vi började igår och det gick väl sådär, fick ju ganska många fel aja vi får hoppas på det bästa att jag klarar G iallafall. Annars idag har det väl inte hänt så mycket, just nu sitter jag och chattar och ser topmodell. Har även kommit på massa grejer, snart äre ju sommarlov och då blire ju semester, sola, shoppa, bada, massa glass och massa sånt roligt, och jag vill ju åka till göteborg, ullared och massa andra ställen det är så sjukt roligt i göteborg, så jag vill faktiskt dit igen men det är ju inte jag som bestämmer men man kan ju alltid hoppas på det bästa, ska tjata så vi åker dit. Måste faktiskt ha en massa grejer som saknas, jag tror jag måste köpa lite av grejerna för sen måste jag ju spara pengar om vi nu ska fara på ullared aja får se hur jag gör men här kommer en lista på allt jag behöver.

• Tygskor
• Linnen
• Kofta
• Mjukisbrallor
• Jeanshorts
• Leggings
• Bikini
• Ny mobil
• Body butter " The body shop"
• Nya glajjer
• Underkläder
• Flippflopp
• Platttång

Haha det e mycket som man vill ha nu innan sommarn och speciellt innan semestern, aja jag längtar sjukt mycket till sommarn, aja imorgon är det fredag och det innebär helg snart, blir väl lungt i morgon, men sen ska jag typ in till stan på lördag skulle ju behövt lite av domhära sakerna innan sommarn, men nu måste jag äta vi kanske hörs senare men aja, nu har jag bloggat du vet vem du e som sa det haha men nu måste jag äta, smsa med en kompis det har hänt en massa saker måste fråga massa grejer aja ska dra nu pussheeey <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0