tjabba

Börjar med och säga asså vilket piss väder det har varit hela helgen, och som vanligt så regnar det nu då, jag börjar fan bli less på dethär vädret, det måste ju blir sol snart för snart åker jag till göteborg, och hela slanten det ska bli så sjukt underbart får hoppas på bra väder hela tiden, och självklart så kommer jag att ta med datorn och då kommer jag nog blogga lite mer, kanske tre inlägg per dag det kommer bli awsome, får hoppas att jag hinner få internet och allt innan jag åker, jag åker nästa söndag. Idag har jag inte gjort mke suttit och sett brölloppet till elva haha, jag vet jag är knäpp, haha jag vet inte varför jag gjorde det men. Sen vid elva stack vi ner till kaj, dom hade öppet hus, vi gick där en massa sen stack vi hem vid tolv, och kom tillbaka efter ett. Då stog vid och lyssna på Linda Bengtzing, fett bra alltså, tog en massa bilder och spelade in en massa ni ser ju bilderna nedan, men sen måste jag typ skaffa videofy så då kan jag visa inspelningarna men aja ska kolla in det nu, sen blire popcorn och ett stort glas med kall cola, framför Saw 2, det blir nog grymt. Nu ska jag checka in om det finns något på tv:n seeya.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0