sommarlooooov <3

aja tja nu har jag sommarlov känns sjukt skönt med sommar och sommarlov, det käns skönt och ska slippa skolan ett tag, aja vi fick ju betyg idag oxå engenligen skulle jag och emelie och några ta och hämta dom i matsalen eftersom vi hade rebell onsdag igår haha vi sprang ifrån våra brickor i matsalen fast vi hämta dom i går efter ett tag hehe, men vi slapp i alla fall hämta dom vet inte varför men ändå, jag fick g i allt igen jag är besviken som faan men jag vara nöjd ändå att jag klarde godkänt, men till i 9:an så ska jag faanimej höja mina betyg ska försöka höja mig till vg i allt, jag vet att det går det är bara plugga, jobba och vara aktiv på lektionerna, så ska ni nog se att det går och få det, hehe, nu ska jaag äta pussheeey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0