tingeling

yeaaaaaaaaaaaaah nu är jag tillbaka har faktiskt saknat bloggen en aning, asså allvaligt jag har inte skrivit på bloggen på en månad och några dar asså det är typ dåligt, men det har hänt en massa kul sen jag skrev sist, efter det senaste inlägget så åkte vi till borås oxå var vi där och typ chilla och gick på stan, sen har vi vart på
ullared oxå var där i 2-3 nätter, och för alla som inte varit där kan jag rekomendera det stället det är ju helt underbart, jag köpte;
- Underkläder
- Hårspray & hårskum
- kläder i massor
- shampo
- Hårsnoddar & hårklämmor
- Nagellack (stavning?)
och typ massa mer, sen så efter det så drog vi till Göteborg och asså det var Sjuukt härligt, vad vi gjorde där klart ni ska få veta det; Vi åkte paddan hehe och då träffade jag maggan (konfaläraren elr vad man säger) haha just på samma båt oxå lite coolt ändå, sen har vi vart på fotboll, åkt någon sightseeing buss, och nått typ mini tåg i centrum,  varit på nordstan, fast jag hittade inget där, kolla inte så noga men aja, vi var på Liseberg och det var bäääst det var faeen asa kul, sen var vi på lotta på Liseberg det var oxå bäst men det ända negativ var att man fick typ vara där klockan 4 fast det börja om man skulle ha en plats så vi satt där sen fyra, sen på vägen hem så stanna vi i östersund och kolla några matcher av Spöland/Vännas och f-16 vann yeaah ;D sen for vi hem efter någon dag, väl hemma så har jag varit på ett antal marknader, Vännäsdagarna, Åselemarknad och Nordmaling dagarna idag då, sen har det varit mest lung för min del hur äre för er ? ;) som jag skrev i tidigare idag så har jag vart på Nordmalingsdagarna, hittade inget där var typ som Vännasdagarna fast lite större, sen drog vi till havet en bit bort från Nordmaling, fanns ett as vackert ställe där nere vid vattnet, sen blev det lite fika o så sen for vi hem, nu sitter jag och har tagit ut datorn och sitter med massa filtar och kuddar och sitter under studsmatta, lyssnar på musik, o msn såklart (: nu ska jag låta Pici göra klart min blogg, ni kommer under kvällen få bilder som jag har tagit under semstern, så vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Filippa ♥

Hej! :]

Hur är det med dig?

Kram Filippa

2010-07-24 @ 21:14:00
URL: http://nipp.blogg.se/
Postat av: Sabrina

kolla gärna in dagens fråga i min blogg :)

2010-07-24 @ 21:41:09
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Filippa ♥

sv - Jo, det livet rullar på tycker jag! :)

Vad händer/har hänt en dag som denna?

2010-07-25 @ 17:07:47
URL: http://nipp.blogg.se/
Postat av: Anonym

haft en bra dag ? :)

2010-07-25 @ 19:23:18
URL: http://baracaroliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0