sorry för dålig uppdatering

Jaa sorry för dålig uppdatering idag men jag har tagit ur saker ur en byrå som jag ska ta ut ur mitt rum, för att jag vill inte ha kvar den, för jag ska typ ändå få en ny när vi gör om mitt rum ;) och förresten så har min mbil dom kruppat sönder, jag kan skicka sms till dom och dom kan svara, men då får jag inte tillbaka dom så jag typ är skit sur, jag måste ju ha en ny, för min andra den dampar oxå sönder, det blir bara svart när jag startar den så nu ska jag sätta mig och kika lite grann på mobiler, sen ska jag fortsätta se Lotta På Liseberg, och en till grej min tv har oxå slutat funka, men vi ska fixa den typ ikväll får jag hoppas :) aja jag ska ta igen denna dåligt uppdaering någon annan dag, så hoppas ni läser den fortfarande, men nu ska jag checka in läget ses sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaddå :)

2010-08-02 @ 21:31:19
URL: http://baracaroliine.devote.se
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

varsågod! :D följa varandra på bloglovin? (:

2010-08-02 @ 23:43:47
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0