Göttans



Åt detta typ för ett tag sen, och det var sjukt gott har inte ätit glass på sjukt länge. sen förövrigt ikväll så har jag inte gjort så mycket, jag har sett på fortert det var som vanligt, bara bra, bara för att jag gillar det, jag gillade det jätte mycket när jag var liten och så då kan det ju vara roligt och kolla nu oxå på det. Nu sitter jag och ser något på ettan, hoho men jag ska nog ta och gå ner nu och göra något sen så blire sängen för min del, så vi får höras imorrn, jag vet att jag inte uppdaterar på morgonen men det är därför jag är så trött så jag har ingen lust då men jag kanske kan börja med det. Vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-08-30 @ 22:00:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0