Godmorgon!

hoho, igår var vi somsagt på nolia det var bara nice, jag berättar mer om det när jag kommer hem, juste idag ska vi åka till Skellefteå och shoppa, jag läste i en tidning asså den vi fick när vi checka in, att det fanns ett shopping center där som är norrlands störta lite coolt ändå, för jag har nästan inte vart där nå mycket, så det kommer bli awsome, och det är dessutom är det bästa vädret, det är sol :) jag ville bada imorrse men ingen ville bada med mig ute i havet! Men det var ganska kallt, men det är ju Augusti nu så då brukar det väl vara kallt. Nu ska jag ta och packa ihop mina sista grejjor sen åker vi, och självklart kommer jag att ta med kameran på stan, så då blir det kanske några bilder, och dessutom *Lovar* jag att det kommer en tävling imorrn! Så jag hoppas att ni vill vara med :) och förresten ligger jag efter med en massa kommentarer men det ska jag rätta till sen:)

Vad ska ni göra idag då? ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Igår anmälde du dig i min blogg till "dagens blogg" men tyvärr anmälde du dig försent. Men idag kör jag på det igen så om du vill ha en ny chans att bli dagens blogg gå in på min och anmäl dig innan 00.00, lycka till :)

2010-08-13 @ 23:15:01
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: aa :)

2010-08-15 @ 15:37:23
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0