Tisdag

Hejhej;

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men jag orkar verkligen inte blogga men eftersom jag är som jag är på så bra humör så kan jag väl göra ett inlägg då.Idag har det varit fett bra väder som vanligt, snart så är sommaren här och det kommer att blir skjukt underbart! Skola idag,Läsning, slöjd, matte, lunch, a-pass,so och b-språk. Slöjden är ju alltid lika roligt vi broderar så det är rätt chill, på matte jobba vi med något häfte som vi aldrig blir klar med aja, sen på a-passet satt vi och snacka om typ, minnen och massa annat det var oxå rätt chill faktiskt, so:n hände det inte så mycket på och inte på b-sråket häller vi satt i datasalen på någon sida och gjorde mass korsord och massa annat shit! Nu ligger jag i sängen fett trött, fast det är ju inget nytt det är jag ju alltid nästan måste börja vända på dygnet. Även lyssnar jag på musik kollar på bloggar, chattar på msn och kollar lite kläder. Imorgon ska vi ju iväg med klassen till lilja, och det är ju ett gymnasium för dom som inte känner till stället, dom skulle ha typ någon mässa där elr vad det var för något, sen blir tillbaka till skolan och jobba lite innan vi slutar. Men jag kommer berätta mer om morgon dagen imorgon när jag kommer hem, och det ska jag faktiskt göra, för jag ska bli bäst på att blogga. Nu måste jag stänga mitt fönster för det blev fett kallt här inne haha :) nu måste jag kila, jag ska äta middag så ni ha det så bra så länge vi kanske syns senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0